Saturday, September 13, 2008

soalan2 cepumas


1) First time naik kapal terbang
- erm..pengalaman naek kapal terbang masa nak pergi Sarawak...masa tu pg ngan pian,nabil..
agak best jgak...xpenah naek kapal terbang la kata kan.. tgk umah org kecik je..hehe
teringin nak naek lagi..insyaAllah..

3) First time pergi oversea
-Oversea??.. erm..langkawi ngan penang tu leh kira oversea gak kan?..hehehehe
Sarawak pun...lepak kat Kuching..nice..xsangka lepas jugak aku...
mak aku kata..kalu org tu ada taik lalat kat kaki sure nnt akan pergi merantau tmpat jauh2.. hehe..
insyaAllah nnt lepas la kot...

4) First time duduk jauh dr famili
erm..soklan nih mengingtkan aku pada pengalaman di sekolah teknik..
hehe..act aku dok asrama 2 minggu je...pastu aku blah..aa.aa.aa..bkan sbb manja ye...
huu..aku xtahan ngan environement asrama...bdak2 teknik paham2 ar...
nak stadi pun susah...xleh concentrate...so aku amek keputusan dok umah je la.. heheh
5) First time keje
- keje...erm...xpenah lagi kerja2 sendiri.. lepas SPM..aku xcari kerja..aku tlg mak aku meniaga.. dr pg smpai petang...amek order, basuh pnggan, cuci meja, best2..gud experiece...
then keja yg sempurna of cos time intern...praktikal kat BP chemical...suma friendly...gaji 6trat semnggu..heheh...
6) First time rasa diri gemuk
-aku xgemok...so x terlintas pun rasa diri ini gmok..gmok2 bnyk pyakit watpe.. hehe

7) First time bercinta
-Bercinta...erm...minat kat org ada la.. time sek menengah dulu...
haha..bleh tahan la lawa...aku suka tgk die.. tp smpai skang kami mcm kawan biase...hehe..

8) First time rasa diri cantek
-cantek..haha.. biasa2 je..ramai lg org cantek2..

9) First time masuk cinema
nih best..masa aku kesik sekolah rendah..slalu gak tgk wyg..
nga my famili...mcm2 cite
species, congo, aligator..cite aksi2 nih mmg famili aku suka..
tp skang tak dah..heheh
aku pg ngan menbe2 lak...teruntum plg best..3d surround

10) First time admitted in hospital

msk wad adalah hobi aku time kecik2...
GASTRIK!!...argh...xleh lupa penyakit nih..slalu mmbuat aku sengsara..
haha
tula akibatya suka mkn mende2 ringan..
padan muka... bnyk kali masuk wad...huuhu... naek busan da kaler cadar katel kat wad tuh...
tp skang da ok...hehehe..masa kecik je...perut manja la katakan...


1 comment:

ZirCon gurL said...

ha, jg mkn gak tau~
jgn x mkn..mkn byk2 tp mkn berkhasiat k?
=)